Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

OK

Program
Warszawa 2018

 

10:00

Rozpoczęcie

Inauguracja Dni Kreatywności

 

10:30

Anna Osiadacz, President Fundacji Koncept Kultura,
Michał Grzesiczek, Reality 51 Chief Commercial Officer

Polski Titanic w Wirtualnym Teatrze Historii. Wykorzystanie technologii VR w edukacji i promocji Polski.

 

10:55

Rafał Baran
CEO, FCB BRIDGE2FUN

Dobry content nie boli, czyli współczesny mecenat w projektach marketingowych

Jak to się robi, że pod koniec tego lata Monika Brodka trafia na 1. miejsce Trójkowej Listy Przebojów z piosenką zrobioną dla Showmax? A jak robi się hit, która ma 51 milionów wyświetleń na youtube i pełno w niej Tmobilowej magenty, a mimo to ludzie nie traktują tych projektów jak agresywny produkt marketingowych specjalistów? Czy niezależni twórcy pokroju Kasi Nosowskiej czy Wojtka Smarzowskiego gotowi są brać udział w projektach dla gigantycznych marek? Czego chcą w zamian? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie podczas wystąpienia Rafała Barana.

 

11:20

KEYNOTE Anna Iller
Branded Content Manager, Allegro
Moderator: Edyta Kowal (Content Espresso)

Branded content: jak projekt content marketingowy wokół kultury przekuć w legendarną produkcję?

 

11:50

Tomasz Czudowski
CEO, Tuba Smaku

Sześć miesięcy twórcy warte więcej niż 8 lat pracy w Youtube.

 

12:10

Greg Ivanov
Head of AR/VR/Lens Partnerships (EMEA), Google

Wizja zanurzenia w cyfrowej rzeczywistości łącząca pracę Google w zakresie AR, VR i Lens – a wszystko to napędzane postępami w widzeniu komputerowym i sztucznej inteligencji.

 

12:30

Piotr Kujda
Współzałożyciel i szef agencji content marketingu i creative partnerships high&.

Zapomnijcie o influencerach, jak i dlaczego marki powinny współpracować z artystami?


Dlaczego marki powinny pracować z artystami i jak to powinny robić?

Jaką role mogą pełnić talenty w działaniach i strategii marketingowej marek?

Jakie narzędzia należy wykorzystywać do kreowania unikalnego i autentycznego contentu przy współpracy z artystami i dlaczego za każdą współpracą z artystą musi kryć się konkretna idea i historia. W swoim wystąpieniu, Piotr Kujda, odpowie na te pytania na przykładzie kampanii Uliczne Legendy i Do You dla marki Puma.

 

12:50

Przerwa obiadowa



 

13:50

PANEL DYSKUSYJNY
Anna Iller, Tomasz Czudowski, Piotr Kujda
Moderator: Edyta Kowal (Content Espresso)



Jak tworzyć projekty content marketingowe, które działają?
-jak wykorzystać digital w budowaniu contentu?
-jak współpracować z artystami?
-jak zachować prawo do wolności twórczej we współpracy z markami?

 

14:50

Wojciech Markowski
Producent Dream Adoption

Wirtualna rzeczywistość w kontekście teatru i sztuki współczesnej

Produkcja doświadczeń VR, w których widz nie jest biernym obserwatorem, a uczestnikiem wydarzeń tworzącym własną narrację. Instalacje VR, performans AR, wieloosobowe doświadczenia VR, skanowanie w czasie rzeczywistym, rozpoznawanie mowy i inne rozwiązania oparte na teatrze, literaturze i sztuce współczesnej. 

 

15:15

Wojciech Pazdur
Farm51 Chernobyl

4 lata opowiadania historii w VR – czy było warto?

W 2014 grupka zapaleńców postanowiła zaprząc rodzący się wówczas VR do opowiadania poważnych historii nowym, interaktywnym językiem. Zaczęło się od Chernobyl VR Project – wirtualnego muzeum czarnobylskiej katastrofy, po którym pojawił się projekt Hostages of War – przytłaczająca relacja z miejsc przetrzymywania jeńców wojennych obecnego konfliktu zbrojnego na Ukrainie. Kolejnym etapem rozwoju technologii i narzędzi narracyjnych jest tworzony obecnie MS Piłsudski VR, czyli podróż w czasie na pokładzie polskiego Titanica. Każdy z tych projektów zrodził nowe problemy techniczne i produkcyjne oraz podsunął nowe pomysły na opowiadanie immersyjnych historii, co postaramy się zaprezentować publiczności Filmteractive.

 

15:40

Przerwa kawowa



 

16:10

Rozmowa z Danielem Ciuprykiem (Mc Silk)

Czy opłaca się być niezależnym artystą.

Sztuka nie lubi kompromisów, ale wymaga środków na realizajce ambitnych pomysłów.
Czy można połączyć jedno z drugim?
Muzyk i twórca klipów MC Silk opowie o wyborach przed jakimi staje współczesny Twórca, na podstawiem Projektu Audiovideo "Ostatni z nas".

Rozmowę poprowadzi Maciej Budzich, mediafun.pl

 

16:40

Katarzyna Kifert i Dawid Marcinkowski -Kissinger Twins

Storytelling na Instagramie – nowy język opowiadania historii

Każde nowe medium wizualne potrzebuje czasu by ewoluować i wykształcić swój język. Od czasu powstania w 2010 roku, Instagram przeszedł długą drogę – od platformy do dzielenia się selfie i zdjęciami cappuccino, do narzędzia narracji nowej fali twórców, miejsca w którym znaleźć można unikalne i złożone historie, które w pełni wykorzystują możliwości aplikacji, a także są świadome jej ograniczeń. Dawid Marcinkowski i Katarzyna Kifert, znani jako The Kissinger Twins, przedstawią swoich ulubionych twórców Instagrama, a także swoje własne, nowe projekty.

Organizator

Instytucja finansująca

Partner Strategiczny

Partnerzy

Patroni medialni

Patronat honorowy